MENU

Translate

Προσωπική άποψη για το παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου - Επιλογή παιδικού καθίσματος αυτοκινλητου - Μερος 2ο

(Τα ακόλουθα εκφράζουν καθαρά την  προσωπική μου άποψη επί του θεματος όπως εγώ βίωσα την επιλογη του καροτσιού της κόρης μου. )

Ένα από τα σημαντικότερα καθήκοντα του νέου μπαμπά έιναι η  επιλογή του κατάλληλου καθίσματος αυτοκινήτου το οποίο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του νεογένητου αλλά και να ταιριάζει με το αυτοκίνητο  (σύστημα isofix ή ΄όχι κτλ).

Στην αγορά υπάρχει μια ευρεια γκάμα καροτσιών και καθισμάτων αυτοκινήτου από τα οποία οι νέοι γονείς μπορούν διαλέξουν. Συνήθως, διαλέγουν ένα πολυκαρότσι 3 σε 1 δηλαδή ένα σύστημα με 3 διαφορετικούς τύπους μεταφοράς του μωρού το πορτ μπεμπέ, το κανονικό καθισμα του καροτσιού και το καθισμα αυτοκινήτου. Και χρησιμοποιώ τη λέξη συνήθως γιατί η πλειοψηφία των γονιών  επιλέγει ένα τέτοιο σύστημα μετά τις προτροπές φυσικά του εκάστοτε πωλητή, ο οποίος παρουσιάζει τον συνδυασμό 3 καθισμάτων σε ένα σκελετό ως την ιδανικότερη λύση και ως προσφορά από θέμα τιμής. Μάλιστα, πολλές φορές προσφέρουν και σαν δώρο το κάθισμα του αυτοκινήτου το οποίο είναι συμβατό με το καρότσι που θέλουμε, τονίζοντας τη καλή τιμή που θα μας κάνει. 

Το κάθισμα αυτοκινήτου αυτών των συστημάτων είναι συνήθως για μωράκια από 0 έως 9 κιλά, Υπάρχουν βέβαια και κάποια από 0 έως 13 κιλά. Το μωρό δηλαδή θα το βάζετε σε αυτο το κάθισμα μέχρι να γίνει 9 μηνών ή 12-13 μηνών αντίστοιχα. Μετά απο αυτούς τους μήνες ή όταν συμπληρώστε τα κιλά θα πρέπει να αγοράσετε νέο παιδικό κάθισμα το οποίο συνήθως είναι έως 36 κιλά. Άρα θα βρεθείτε με 2 καθίσματα αυτοκινήτου. Εάν έχετε υπόγειο και δικό σας σπίτι, μικρό το κακό. Εάν όχι τότε θα πρέπει να κουβαλάτε 2 παιδικά καθίσματα. Επίσης, εάν κανετε δεύτερο παιδί ίσως το χρησιμοποιήσετε. Αλλά τότε  πρέπει πάρετε άλλο καρότσι για το 2ο παιδί.    

        Μία μικρη παρένθεση: Κάθε επιχείρηση ακολουθεί μία Στρατηγική προώθησης, δηλαδή  ένα ελεγχόμενο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα μεθόδων και υλικών επικοινωνίας, σχεδιασμένο με τρόπο ώστεüνα παρουσιάζει έναν οργανισμό και τα προϊόντα του σε πιθανούς πελάτες,üνα μεταφέρει τις ευεργετικές ιδιότητες των προϊόντων του, ώστε να διευκολύνει τις πωλήσεις. να συμβάλλει στο κέρδος της επιχείρησης. Έτσι με το λεγόμενο   μείγμα προώθησης το οποίο περιλαμβάνει Διαφήμιση, Προσωπική πώληση, Προώθηση πωλήσεων και Δημόσιες σχέσεις - δημοσιότητα προσπαθεί να ακολουθήσει τη στρατηγική και μεγιστοποιήσει τα κέρδη. 

    Εμάς μας ενδιαφέρει κυρίως το κομμάτι της προσωπικής πώλησης. Ο πωλητής παρουσιάζει ως ιδανική λύση το σύστημα 3 σε 1. Μάλιστα, ένα χαρακτηριστικό πλεονέκτημα που αναφέρουν είναι " Πας super market και  πολύ εύκολα παίρνεις και το μωρό μαζί σου".  Και αναρωτιέμαι, εφόσον κουβαλάς μαζί σου το σκελετό του καροτσιού γιατί δε μπορείς να κουβαλήσεις και το υπόλοιπο, αλλα πρέπει ντε και καλά να χρησιμοποιησεις το κάθισμα αυτοκινήτου.  Και στη τελική πόσες φορές θα πάς super market με το μωρό να μην έχει γίνει όυτε 6 μηνών;  Επίσης, διερωτάμαι  πόσες βόλτες με το αμάξι και ταξίδια θα πάτε τους 9 πρώτους μήνες? Και απαντώ  Εάν ευνοεί ο καιρός αρκετές βόλτες με το αμαξι αν και είναι προτιμότερες οι βόλτες με το καρότσι. Όσο για τα ταξίδια εκτιμώ πως θα είναι κανένα ή πολύ λίγα.

Άρα το θέμα είναι το καρότσι και το κάθισμα αυτοκινήτου όντως  να  ανταποκρίνονται στις πραγματικές μας ανάγκες  και κυρίως σήμερα στις οικονομικές μας δυνατότητες. Η μέση τιμή ένος παιδικού καθίσματος είναι 100 ευρώ. Αγοράζοντας ένα πολυκαρότσι 3 σε 1 δε κερδίζετε μακροπρόθεσμα αλλά μόνο βραχυπρόθεμα καθώς χάνετε 100 ευρώ γιατι  πληρώνετε αυτά τα 100 ευρώ με την αρχικλη αγορά. Με την αναγκαστική  αγορά και του 2ου καθίσματος τα ξαναπληρώνετε.  Από την αλλη μεριά με ένα πολυκαρότσι  2 σε 1 και ένα ξεχωριστό κάθισμα αυτοκινήτου από 0 έως 36 κιλά τα πληρώνετα μόνο μια φορά. 

Επομένως, θα μπορούσατε  εξαρχής να αγοράσετε το καρότσι που σας άρεσε στην έκδοση 2 σε 1 το οποίο έιναι πιο οικονομικό και ένα ξεχωριστό παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου από 0 έως 36 κιλά και  να γλιτώσετε αυτά τα 100 ευρώ. 







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου